Wybrane realizacje
Co oferujemy?
Szybki kontakt
Zadzwoń do nas:
+48 662 907 314Jak działamy?
Poniżej prezentujemy etapy, które składają się na proces tworzenia strony.
Etap 1 – Wypełnienie formularza
Pierwszą rzeczą, od której zaczynamy współpracę, jest ustalenie, czego ma dotyczyć dane zlecenie. Zebraliśmy większość pytań, które zazwyczaj padają podczas spotkania i umieściliśmy je w specjalnym formularzu. Dzięki temu, możemy realizować zlecenia zdalnie na terenie całego kraju.
Prosimy o rzetelne wypełnienie formularza, ponieważ pozwoli nam to lepiej zorientować się, z jakiego typu projektem przyjdzie nam się zmierzyć, dzięki czemu będziemy w stanie lepiej oszacować ilość pracy oraz czas, jaki będzie wymagany na zrealizowanie projektu, a co za tym idzie również odpowiednio wycenić projekt.
Etap ten uznajemy za zakończony w momencie, gdy otrzymamy na maila odpowiedzi z formularza wyceny. (odpowiedzi są wysłane do nas automatycznie, po kliknięciu przycisku „Wyślij”, który znajduje się w ostatnim kroku formularza).
Etap 2 – Wstępna wycena
Po otrzymaniu odpowiedzi, przystępujemy do ich analizy w celu określenia zakresu zlecenia. Jeżeli będziemy mieli jakieś wątpliwości, które uniemożliwiają nam wycenę, to podeślemy dodatkowe pytania na maila. Może się zdarzyć, że na tym etapie kilkukrotnie wymienimy maile, aby rozwiązać wszystkie wątpliwości.
Etap ten uznajemy za zakończony w momencie wysłania do klienta wstępnej specyfikacji oraz oferty z sugerowaną ceną, w jakiej jesteśmy w stanie wykonać zlecenie.
Etap 3 – Nasze propozycje i cena końcowa
Na tym etapie prosimy o przesłanie pewnych materiałów, które pozwolą nam lepiej zorientować się, jaki będzie charakter tworzonej strony. Będą to materiały, o które pytamy w formularzu wyceny, czyli np:
- Przykładowe zdjęcia produktów bądź rezultatów wykonanych usług
- Logo, jeżeli istnieje
- Dotychczasowe materiały promocyjne, jak ulotki itp.
- Zdjęcia, które mają na stałe wejść w skład strony internetowej do zamieszczenia w nagłówku strony, ewentualnie sloganu, który mógłby znaleźć się w nagłówku razem z oprawą graficzną.
- Opis tworzonych elementów, specyfikacje itp.
Po otrzymaniu materiałów i przeanalizowaniu ofert konkurencji przesyłamy ostateczną specyfikację oraz ustaloną cenę końcową.
Etap 4 – Podpisanie umowy
W tym momencie (czyli po zaakceptowaniu warunków współpracy oraz ceny) sporządzamy umowę. Najpierw wyślemy ją mailem, aby upewnić się, że obie strony akceptują jej warunki.
Czekamy na potwierdzenie, że umowa jest w porządku, po czym wysyłamy podpisaną umowę w dwóch egzemplarzach pocztą tradycyjną. Następnie oczekujemy na odesłanie podpisanej przez klienta umowy.
Na tym etapie prosimy również o wpłacenie zaliczki w wysokości 30% ceny projektu. Wystawimy zaliczkową fakturę VAT. (wysokość zaliczki lub jej brak jest określana indywidualnie dla danej oferty)
Etap 5 – Tworzenie strony
Na podstawie wcześniejszych ustaleń oraz informacji zebranych podczas poprzednich etapów powstaje szkicowa wersja strony www. Jest to schemat blokowy, który prezentuje rozmieszczenie elementów na stronie takich jak: nagłówek, menu nawigacyjne, ilość kolumn z treścią itp. Przygotowujemy go tak długo, aż klient zaakceptuje dany szkic.
W momencie akceptacji szkicu projekt zostaje przekazany do realizacji. W tym czasie grafik zajmie się graficzną oprawą strony, czego efektem będzie tzw. layout. Prześlemy go, jako plik jpg na adres email klienta. Jeżeli klient ma jakieś uwagi, co do wyglądu to postaramy się je szybko poprawić. (W umowie zostanie spisana liczba ewentualnych poprawek grafiki, które będziemy wykonywać bezpłatnie).
Na końcu tego etapu możemy stwierdzić, iż posiadamy layout strony internetowej, który spełnia oczekiwania klienta.
Etap 6 – System CMS
Jest to etap, który różni się w zależności od rodzaju zamawianej usługi.
Jeżeli została wybrana strona z systemem zarządzania treścią to na tym etapie uruchamiamy panel administracyjny, który umożliwia klientowi modyfikowanie i dodawanie tekstów i grafik na stronie internetowej, bez wymogu posiadania specjalistycznej wiedzy na temat budowy serwisów www. Specjalizujemy się w systemie WordPress.
Jeżeli wybrano sklep internetowy to na tym etapie uruchamiamy panel administracyjny, do zarządzania katalogiem produktów, oraz wszystkie niezbędne elementy do prowadzenia sprzedaży internetowej (ustalone we wcześniejszych etapach). Specjalizujemy się w systemie OpenCart.
Jeżeli jest to szablon Allegro to na tym etapie kodujemy layout do wersji html przyjaznej dla Allegro. (zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami).
Ten etap uznajemy za zakończony w momencie, gdy klient otrzyma link do testowej wersji strony. W tym momencie layout, został już przekształcony w konkretny produkt.
Etap 7 – Poprawki
Po zastosowaniu się do uwag klienta, elementy strony www są udoskonalane i testowane. Na bieżąco klient może kontrolować postępy w pracy, my również informujemy o postępie prac i uzgadniamy wszelkie istotne dla projektu kwestie.
Etap 8 – Wstawianie treści
Jeżeli w firmie klienta jest osoba odpowiedzialna za administrację stroną, to w tym momencie może przystąpić do uzupełniania treści. Prześlemy instrukcję klientowi, która w prosty sposób, krok po kroku objaśnia, w jaki sposób zarządzać stroną. Dodatkowo oferujemy pomoc w przypadku jakichkolwiek kłopotów.
W przypadku, gdy my mamy zaktualizować stronę klienta, oczekujemy na przesłanie tekstów oraz zdjęć. Pierwszego uzupełniania treści strony dokonujemy bezpłatnie.
Etap 9 – Ostateczne poprawki
Podczas wprowadzania treści być może nasuną się jakieś ostateczne poprawki, które wprowadzamy właśnie w tym etapie.
Etap 10 – Akceptacja
Po ostatecznym zastosowaniu się do uwag klienta, przedstawiamy gotową stronę do akceptacji.
Etap 11 – Wdrożenie i hosting strony
Na tym etapie prac nad stroną www umieszczamy ją pod właściwym adresem w Internecie. Rejestrujemy wybraną domenę, zakładamy konto mailowe, zgłaszamy firmę klienta do GoogleMaps. Na tym etapie oczekujemy również przelewu pozostałej kwoty za wykonanie usługi.
Etap 12 – Pozycjonowanie
Codziennie powstają tysiące nowych stron internetowych, dlatego warto inwestować w ciągłą promocje w Internecie. Na życzenie klienta możemy polecić firmę, która może zająć się pozycjonowaniem nowo powstałej strony w wyszukiwarkach.
Etap 13 – Skuteczna strona internetowa
Uważamy, że strona internetowa jest skuteczna, jeżeli spełnia ona zadanie, które zostało przed nią postawione. Nie zależnie od tego czy jest to pozyskanie nowych klientów, wzrost współczynnika sprzedaży czy też automatyzacja pewnych czynności np. związanych z obsługą klienta.
Wykonana przez nas strona spełnia rolę informacyjną (jest nośnikiem informacji oraz pozwala zarządzać informacjami bądź wspomagać sprzedaż), kwestia ile osób dotrze do tej informacji leży w promocji strony. Jeżeli jakaś firma obiecuje klientowi, iż po wykonaniu przez nich strony klienci zaczną od razu dzwonić, to jest to oczywiście nie prawda. Bez inwestycji poniesionych w promocję, może się okazać, iż nikt nigdy nie zobaczy danej strony, a co za tym idzie, nie będzie ona pozyskiwać nowych klientów.
Istnieje wiele rodzajów promocji strony internetowej, jak: pozycjonowanie strony, linki sponsorowane (Google Adwords) , udzielanie się na forach tematycznych powiązanych z branżą firmy, rozdawanie wizytówek, ulotek zawierającej adres strony internetowej itp.